28 grudnia 2013

WRÓŻENIE Z FUSÓW


Za kilka dni, powiesimy nowe kalendarze, datowane rokiem 2014. Czy będzie on równie owocny w premiery płytowe, przekonamy się za dwanaście miesięcy. Polecam mieć oczy i uszy szeroko otwarte, bowiem wraz z początkiem roku zostaniemy obdarowani nie byle jakimi prezentami. Zacznie się od trzęsienia ziemi, a potem napięcie będzie narastać. Skąd to przekonanie? Otóż, wraz z początkiem roku, pojawią się albumy takich artystów jak Peter Murphy oraz Clan Of Xymox. Nowy materiał Petera ma być bardziej romantyczny, głęboki i emocjonalny. Trzymam za to kciuki, bo kto jak kto, ale Murphy potrafi oczarować nastrojem. Każdy kto słyszał ten głos, wie w czym rzecz. W podobnym kierunku udaje się także grupa Clan Of Xymox. Chciałoby się rzec, nareszcie. Ujawniono już okładkę i datę premiery krążka. Płyta ma pojawić się dokładnie w Walentynki, więc zapowiedzi o romantycznym charakterze albumu, nie są wyssane z palca. Mnie to wystarczy bym niecierpliwie odliczał dni do ich pojawienia się na sklepowych półkach. Zapewne zaraz za nimi pojawią się i inne tytuły, które trzeba będzie koniecznie posiąść. Kto wie, może i będziemy świadkami jakiś spektakularnych powrotów na miarę Black Sabbath lub nie mniej interesujących odkryć w rodzaju She Past Away. Póki co karty pozostają zasłonięte, a żadna wróżka nie chce puścić pary z ust. Pozostaje więc dopić herbatę i powróżyć sobie z fusów.

Jakub Karczyński

3 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na nowy krążek COX;) Mam nadzieję, że się nie zawiodę, bo z ich twórczością bywało różnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Jakubie,(AGAIN - Archive) jestem pod wrażeniem tego utworu.Proszę coś napisać o całej płycie,jeśli Pan ją zna,pozdrawiam(utwór usłyszałem w TRÓJCE w Topie 20)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Again" to utwór, który pomimo swej długości nie nudzi mi się nigdy. Swego czasu bardzo dużo słuchałem płyt Archive. Ostatnio nieco mniej, więc musiałbym sobie odświeżyć ten album i wejść w jego klimat. Nic nie obiecuję, ale jak któregoś pięknego dnia najdzie mnie wena, to na pewno skrobnę parę słów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń