19 lutego 2013

JA TO MAM SZCZĘŚCIE


Ten post miał być o czymś zupełnie innym, ale przed momentem spiker radiowej Trójki, poinformował mnie, że wygrałem najnowszą płytę Nick'a Cave'a. "Push The Sky Away" zostanie zaadresowane do Poznania i gwarantuję, że trafi ona w dobre ręce. Niesamowicie się cieszę. Taniec zwycięstwa już za mną, ale euforia jeszcze mnie nie opuszcza. Polecam również spróbować swoich sił, bowiem CD "Push The Sky Away" można wygrać jeszcze przez trzy dni. Wystarczy wysłać smsa z danymi adresowymi w momencie zapowiadania przez spikera "Płyty tygodnia". Płyty rozdawane są w godzinach 9:00-12:00, ale najczęściej trafiają się gdzieś po godzinie 10:00. Spróbujcie, może i Wam się uda.

To już moja druga płyta wygrana w cyklu "Płyta tygodnia". Pierwszą była "Anastasis" Dead Can Dance, która sprawiła mi równie wiele radości, o czym świadczy choćby podsumowanie roku 2012. Mam nadzieję, że nowy Cave przyniesie nie mniej emocji. Oby tylko poczta dostarczy go możliwie szybko, abym mógł zatopić się w tej muzyce.

Jakub "Negative" Karczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz