18 stycznia 2012

ZAPOWIEDZI PŁYTOWE 2012


Początek roku nie przynosi zbyt wiele nowych płyt, lecz mimo wszystko warto być czujnym. Już 23 stycznia dostępny będzie singiel "Wichita Lineman" promujący album "Curios" nagrany przez duet Hussey - Regan. Niestety, dostępny on będzie wyłącznie w formie pliku mp3 do pobrania poprzez amazon lub itunes. Poza piosenką singlową zawierać będzie dwa dodatkowe utwory: Angel Of Death oraz Alone & Forsaken. Oba nagrania to mniej znane kompozycje Hanka Williamsa, którego Hussey jest wielkim fanem.



Z kolei 24 lutego, swoim premierowym albumem uraczy nas Inkubus Sukkubus. Następca "The Dark Goddess" z 2010, zatytułowany będzie "The Goat" ("Kozioł"). Ujawniono już okładkę jak i listę utworów, która przedstawia się następująco:

01 The Goat
02 Sweet Fallen Angel
03 Gone
04 Two-penny Whore
05 Forever
06 Rites of Pan
07 Pagan Born (acoustic)
08 Fire & Ice
09 Breath of Wanting
10 Melancholy Blue



Ostatnią premierą do jakiej udało mi się dotrzeć, to wspominana już na łamach Czarnych słońc, koncertowa płyta Fields Of The Nephilim. "Ceremonies" ma ukazać się 9 kwietnia w formie trzypłytowego digipacka. W jego skład wejdą dwa krążki CD oraz płyta DVD. A oto czego możemy się spodziewać po tym wydawnictwie:

Disc 1 - Cd
01. Shroud
02. Straight To The Light
03. Penetration
04. Shine
05. Wail Of Sumer
06. And There Will Your Heart Be Also
07. Trees Come Down
08. Moonchild
09. Psychonaut

Disc 2 - Cd
01. Intro (harmonica Man)
02. Preacher Man
03. From The Fire
04. Requiem
05. Xiberia
06. Zoon (wakeworld)
07. Mourning Sun
08. Celebrate

Disc 3 - Dvd
01. Shroud
02. Straight To The Light
03. From The Fire
04. Penetration
05. Wail Of Sumer
06. And There Will Your Heart Be Also
07. Trees Come Down
08. Moonchild
09. Psychonaut
10. Mourning Sun

Jakub "Negative" Karczyński
 

4 komentarze:

  1. Przypomniałeś mi Kuba o zespole Inkubus Sukkubus.Prawdę powiedziawszy ja zostałem na bardzo starym etapie jeśli chodzi o tą grupę, czyli okresem gdy na topie ich był cover Stonsów. Zresztą kapitalnie wykonany.Chyba za impulsem otrzymanym u Ciebie na blogu popłynie sygnał do mózgu by wykazał się ciut wiekszą pamięcią i sprawił bym dostał więcej inwencji i postarał się posłuchać co ta grupa wyczynia w ostatnich latach, bo luka jest baaaardzo duża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam spore zaległości jeśli chodzi o ten zespół. Postanowiłem je trochę nadrobić, więc śledzę poczynania grupy. Ich ostatni album "The Dark Goodess" na początku mnie nieco rozczarował, ale im dłużej słucham tym bardziej mi się podoba. Mam nadzieję, że "The Goat" skieruje ten nieco zapomniany zespół, na szersze wody popularności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie czytając przypomniałem sobie, ze kiedyś na forum wspomniałem o grupie Iluminatte, która Cię zaciekawiła bo to Twoje klimaty.Na chomikuj u mnie jest folder dla Ciebie zabezpieczony hasłem. Hasło do niego to Twoje imię pisane z małej litery. Posłuchaj. Jakby co to mam jeszcze cztery kolejne plyty. Niestety w postaci mp.3 nad czym trochę biadolę.(jeżeli jesczenie ma plików to znaczy, zę się ładują dopiero)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki Jadisie. Na pewno skorzystam z zaproszenia, bo nie znam tej grupy. Skoro polecasz, to na dniach sprawdzę cóż kryje się pod szyldem Iluminatte.

    OdpowiedzUsuń