27 grudnia 2014

KOŚCIÓŁ WIDMO


O tym, że grupa The Church wydała w tym roku nowy album, słyszałem już jakiś czas temu. Niestety, zdobycie go nie jest prostą sprawą. Przeglądając ofertę rodzimych sklepów internetowych, nigdzie nie uświadczyłem owej płyty. Owszem, jeden ze sklepów zauważył fakt ukazania się tegoż albumu, ale niestety nie prowadził jego sprzedaży. Od niechcenia kliknąłem jednak przycisk "daj znać, gdy towar będzie dostępny". Po jakimś tygodniu otrzymałem na pocztę info, że płyta jest już jak najbardziej do zamówienia. Ucieszyłem się, ale przezornie postanowiłem wybadać album "Further/Deeper", bo jednak sześćdziesiąt złotych piechotą nie chodzi. Skorzystałem więc z dobrodziejstwa YouTube, na którym to ujrzałem ten oto przecudnej urody teledysk. 


Sama piosenka również pozytywnie mnie zaskoczyła, więc postanowiłem dać szansę temu albumowi. Mam nadzieję, że nie powtórzy się scenariusz jak w przypadku płyty Hussey'a. Takiego rozczarowania bym chyba nie zniósł. Bądźmy jednak dobrej myśli. Niemniej, zanim płyta trafi w moje ręce, upłyną jakieś długie dwa tygodnie. Z tej też przyczyny nie będzie ona miała szansy zawalczyć o moje TOP10. Cóż, pozostaje liczyć na to, że kolejne albumy będą miały nieco prostszą drogę do naszego kraju.

Jakub Karczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz