26 grudnia 2014

STARCIE GIGANTÓW

Za kilka dni zawiesimy nowe kalendarze. Skoro tak, pora brać się za podsumowanie mijającego właśnie roku. Dzisiejszy wpis, ma za zadanie przedstawić listę kandydatów, bijących się o jak najwyższe miejsce w moim rankingu TOP 10 najlepszych płyt 2014 roku. Spis ma układ alfabetyczny, więc jakiekolwiek faworyzowanie swych ulubieńców nie wchodzi tu w grę. W jakim celu zamieszczam ową listę? Mam ona za zadanie pokazać nieco szerszy obraz mojego typowania. Albumy, które znajdziecie poniżej to pełna lista płyt jakie udało mi się kupić i posłuchać w mijającym roku. Jeśli czegoś tu brak, znaczy to, że nie dotarłem do danej płyty bądź zwyczajnie przeoczyłem. Miło będzie jeśli w komentarzu zarekomendujecie coś, co według Was jest godne uwagi i grzechem byłoby to pominąć. Wprawdzie nie trafi już to do mojego podsumowania, ale przynajmniej będę mógł nadrobić te zaległości jeszcze na początku roku. 

Czekam również na Wasze podsumowania roku 2014, które możecie nadsyłać pod adres blog_czarne_slonca@wp.pl. Na najciekawsze podsumowania czeka nagroda w postaci płyty kompaktowej. Pamiętajcie o podaniu namiarów adresowych, bo bez tego nie będę mógł wysłać nagrody. Na Wasze typy czekam do 10 stycznia.

ALBUMY PRETENDUJĄCE DO MOJEGO TOP 10:
 
Anathema "Distant Satellites"
Archive "Axiom"
Billy Idol "Kings & Queens Of The Underground"
Blues Pills "Blues Pills"
Bryan Ferry "Avonmore"
Bush "Man On The Run"
Clan Of Xymox "Matters Of Mind, Body And Soul"
Deine Lakainen "Crystal Palace"
Echo & The Bunnymen "Meteorites"
Embrace "Embrace"
God's Bow "Tranquilizer"
God's Own Medicine "Drachma"
Hussey "Songs Of Candlelight And Razorblades"
Interpol "El Pintor"
Judas Priest "Redeemer Of Souls"
Lana Del Rey "Ultraviolence"
Marianne Faithfull "Give My Love To London"
Midge Ure "Fragile"
Mike Oldfield "Man On The Rocks"
Pendragon "Men Who Climb Mountains"
Peter Murphy "Lion"
Pink Floyd "The Endless River"
Ryba And The Witches "Ryba And The Witches"
Sophie Ellis-Bextor "Wanderlust"
Wishbone Ash "Blue Horizon"
Yes "Heaven & Earth"

Jak ułoży się podsumowanie roku, tego dowiecie się w styczniu, kiedy to opublikuję swoje typy jak i nazwisko zwycięzcy. Bierzcie się zatem do pracy i typujcie swoje podsumowania.

Jakub Karczyński

2 komentarze:

  1. Jak Hussey jako mega rozczarowanie może pretendować do top 10 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano w takim sensie, że jako płyta wydana w 2014 roku, brała ona udział w podsumowaniu roku. Inaczej mówiąc, pretendowała do tytułu. A to, że na dzień dobry otrzymała niskie noty, to inna sprawa. Owszem mogłem wybrać powiedzmy 15 tytułów, które mi się najbardziej podobały, a pominąć te gorsze. Zdecydowałem się jednak opublikować pełną listę, aby pokazać wszystkich "zawodników".

    OdpowiedzUsuń