24 grudnia 2018

ŚWIĄTECZNE REFLEKSJE

Co roku tyle człowiek czeka na te Święta, a one przelatują tak szybko, że nawet nie sposób dobrze się w nie wczuć. Żałuję wieć, że nie trwają dłużej, aby nasycić się ich atmosferą, zastanowić się nad tym co było w minionym roku dobre, a co złe. Komu nieopatrznie nadepnąłem na odcisk, a komu podałem pomocną dłoń. Dla kogo nie znalazłem odpowiednio dużo czasu, a z kim przyszło mi przeprowadzić naprawdę istotne i mądre rozmowy. Sporo tych pytań tłucze mi się po głowie, ale nie bardzo mam czas by znaleźć na nie odpowiedzi. Przydałby się więc taki dzień, gdzie już nie skupiamy się nad tym, aby wszystko zapiąć na przysłowiowy ostatni guzik, nie gonimy za zakupami świątecznymi tylko siadamy sobie wygodnie w fotelu i skupiamy nasze myśli na tym by ogarnąć nasze miejsce we wszechświecie, pracy, domu jak i wsród rodziny. Życzę Wam więc takiej pogłębionej refleksji, spokoju i przede wszystkim pięknych chwil wśród grona najbliższych. Nacieszmy się sobą i wsłuchajmy się w siebie nawzajem bo w ciągu roku nie zawsze jest na to czas. Zatroszczmy się o to, aby były to naprawdę wyjątkowe Święta, tak pod względem atmosfery jak i rodzinnych relacji. Wesołych Świąt !!!

Jakub Karczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz